Hello!

Slutar snart och det ska bli skönt att komma hem och sova lite :) 
Har varit sugen på choklad halva natten känns det som, vill ha center eller typ plopp för kletet som är i. Ja jag har mens, förklarar mitt sug. Det är så tråkigt att man ska behöva kämpa med att vara hälsosam just då för det är bara då som jag kan bli så sugen på choklad. Alla som känner mej vet att jag älskar chips, finns inget bättre än det alltså! Men inte nog med det och att man mår riktigt dåligt under tiden så ska man bli så himla ful också. Jag har länge haft problem med acne men har i ett par år nu sett riktigt bra ut, efter 2 omgångar medicin. Därför är det extra tråkigt att man ska behöva få tillbaka skiten bara för att kroppen ska tala om att den funka som den ska eller något. Jag hatar det. Man är ful, har ont i magen, svettas och fryser om vartannat och dessutom ska man bli sugen på saker man i vanliga fall inte äter. Ni ska bara veta hur många som tycker det är konstigt att jag inte gillar godis. Tycker inte om allt socker som känns i varje tugga eller alla kryp som finns i dom. Och alla bakterier på skopan till lösgodiset, usch! Nej chips är bättre då och inte så sött. Choklad funkar ibland, vissa sorter men knappt det ens senaste tiden. 

Så jag har kommit på en sak jag ska göra idag och det är att åka till Ica för att köpa chips, deras egna sweet chili chips! Kanske en bit choklad med. Det är trots allt helg så mitt i eländet, har ont i huvudet och så vidare än, så kan man ändå mysa och fira :)

Körde all blue på gymmet igår.  Dubbelhakan bjuder jag på haha. Vill ju se ut som min idol, även om hon är mindre ;)

Kommentera här: