Göteborg!

Nu är det bokat! Nästa helg åker vi till Göteborg och det ska bli så kul! Älskar Göteborg alltså, speciellt Haga. Linda vill också dit en dag men det blir kanske mer över dagen och inte sova över och jag är helt med på det också! Vi har diskuterat hur vi ska ta oss dit och jag vill nog köra själv. Jag kollade och hotellet låg en bit från Centralstationen så det blir ju segt att gå så långt. 
 
Både Robin och Annelie vill gå på museum så jag sa att dom borde se Naturhistoriska museet då för det var rätt intressant att gå där inne. Vad Annelies kille vill vet jag inte men museum kommer det bli och Haga ska vi till också. Denna gången är jag inte ute efter shopping utan mer gå runt och ha det mysigt för jag var aldrig i Göteborg förra året tror jag inte. Jag vill köpa en Michael Kors väska i en riktigt affär som bara säljer honom men kanske väntar till Linda och mamma är med som smakråd. Annars kanske jag kommer hem med en skönhet!! Åh längtar!! Om några veckor har mamma fixat en stuga med som vi ska va i en vecka och jag längtar till dess med, så skönt det ska bli. Jag jobbar 3 veckor till, förutom denna, och sen är det semester! 
 
Till Haga och äta jättekanelbulle! :D
 

Kommentera här: