Godkväll!

Är i princip precis hemkommen från en kvällsrunda med mamma. Har jobbat idag så vid lite över 21 gick vi ut och vid 22 exakt kom jag hem till mej. Vi har kollat runt i Alvesta lite på områden dom bygger nytt och så, lite kul att se nya hus. Annars har det inte hänt speciellt mycket idag eller igår. Ska försöka få mobilen att sammarbeta med mej men tror inte det kommer att gå för jag har försökt mycket nu tycker jag. Kan inte på min mail att uppdatera automatiskt eller att det ska synas när jag fått ny mail. Störande att jag inte hittar om man kan ändra det för jag vill nite missa massa mail liksom. Aja skit i det. Jag ska ta det lugnt nu innan Robin kommer hem.
 
Innan jobbet så var jag hos Linda och hälsade på och det var trevligt. Blev även bjuden på mat, tack för det! På torsdag kommer dom till mej och då ska jag bjuda på lax! :)
 
Eftersom jag inte lyckas få mobilen att sammarbeta så kommer det lite gamla bilder så länge.
 

Kommentera här: