Fika!

Om en liten stund är det fika på jobbet. Sommarfika tror jag dom kallade det haha. Gulligt! Det var tydligen väldigt bra om alla kunde komma men jag fick inte veta varför. Jag hade nämligen inte tänkt komma in först för det känns onödigt att köra från Alvesta för en fika liksom. Men chefen sa att jag kommer vilja va där typ. Så jag blev nyfiken och kommer alltså åka in ändå haha.
 
Robin trodde att någon ska sluta eller en nyanställd men det trodde inte jag för det brukar vi få veta innan liksom. Och varför är det viktigt att komma för det? Jag däremot tror att det är en slags sommarpresent vi ska få och en kollega trodde samma sak. Spännande att se vad det blev! Jag hör av mig efter :) Undrar även vad vi ska få för fika? Är hungrig...
 
Detta är en bild på en kanelbulle man kan köpa i Haga Göteborg. Vi har gjort det ett par gånger och den är riktigt god! Rekommenderar alla att fika där någon gång :) Hoppas på Göteborg i sommar så vi kan åka dit!
 

Kommentera här: