Tröttis

Vet inte vad det är med mej men jag är extremt trött hela tiden nu. Jag har ingen aning om det är för att jag skiftar mer nu mellan dag och nattpass så att kroppen inte riktigt hinner ställa om sej eller vad det är som händer men det är riktigt jobbigt. Så länge jag håller igång är det lugnt men det är segt att liksom komma igång eller när jag slutar kan jag somna direkt. Jag tror det är på grund av jobbet så jag ser fram emot min semester nu faktiskt. Jag jobbar 6 pass till innan jag är ledig i 3 veckor - skönt! Det är 2 veckor men eftersom jag inte jobbar heltid så blir det lite mer än 1 jobbvecka.
 
Men innan semestern så ´har jag ett bröllop att se fram emot och en helg i Göteborg. Förhoppningsvis kanske en dag i Göteborg med tjejerna i familjen. Va längesen vi var i Göteborg nu så det ska bli kul. Älskar den staden, speciellt Haga. Egentligen tror jag det gäller oavsett vilken stad jag är i så vill jag till gamla stan för det är så mysigt. Detta hotell vi ska bo på nu i Göteborg ligger bredvid ett område som heter Gamlestan, vilket jag inte visste fanns för vi kallar Haga för gamla stan typ. Så det vore kul att se hur det ser ut där med.
 
Bara för jag är såååå hungrig så blir det bilder på mat haha. Älskar mat! <3
 

Kommentera här: