Nya skor!

Medan vi är i Göteborg har jag tidsinställt detta inlägg för att ha något att lägga upp så länge! När Robin köpte sina finskor så köpte jag ett par skor med. Av någon anledning så tyckte Robin att jag skulle det, hans idé! Jag betalar dom själv såklart, men bara det att han tyckte att jag skulle köpa chockade mej lite haha. Minns inte riktigt vad jag köpte för skor senast om jag ska va ärlig. Måste varit gympaskorna jag köpte i London? Om det var så länge sen har jag varit grym på att hålla mej för skor är min svaghet!
Dessa kostade 299:- men med rean när man köper 2 skor så blev det billigare, minns dock inte hur mycket det blev då. När vi ändå är inne på shopping så kan jag lägga upp en bild från lägenheten.
Robin köpte hem godis för "det kan ju va bra att ha hemma" ifall någon kommer. Hur många gäster har ätit ur skålen tro? Jag tippar på 1 och det var Robins kompis som kom förbi i lördags, annars har Robin ätit resten själv. Vet inte om hans familj åt något när dom kom förbi efter dom övade på bröllopet eller när det var.
Även om jag inte äter lösgodis i vanliga fall har jag ätit kanske 3-4 bitar. Gillar inte godis, är chipsmänniska som dom festa vet, men tyckte det passade fint under blommorna. Blommorna plockade för övrigt Robin hemma hos hans föräldrar. Blev lite chockad när han säger att han plockat dom sjäv. Lite sött haha.

Kommentera här: