Mot pappa!

Pappa skrev innan och undrade ifall jag kunde komma och klippa gräset. Så nu när NCIS: Los Angeles slutat ska jag göra mej i ordning och köra ner. Han ska göra god mat också och det tackar jag inte nej till! Så jag stannar där till jag ska åka till frisören tänkte jag, ingen mening att köra fram och tillbaka. Fast skulle jag bara hem direkt efter pappa så hade jag tagit cykeln ner och inte bilen. Men eftersom jag ska till Vislanda direkt efter frisören så kör jag därifrån! 
 
Läser en ny bok med som jag läst i reklamen förresten! Tusenskönor heter den av Kristina Ohlsson. Har läst två av hennes böcker och dom var så bra! Jag har 5 stycken så har 2 kvar efter denna sen! 
Läste hennes bok när vi var i Turkiet med. Gillar bilden jag tog då för det var så härligt! Det var sol, värme och en god drink.
 

Kommentera här: