Michael Kors-rea

Linda och mamma var i stan igår och jag bad dom kolla i affären med Michael Kors för jag såg på facebook att dom hade upp till 50% på utvalda Michael Kors väskor just nu. Dom fick bild på modellen jag ville ha men eftersom den var nyhet för inte så länge sen så trodde jag inte att den var på rean. Men det var den! Och den var slut... Blev lite ledsen för jag vill verkligen ha en sån och för halva priset vill jag verkligen ha den. Tydligen hade den sålt slut på en dag så jag hade behövt vara där redan i måndags eller när det nu var. Så tyvärr blev det ingen där men jag hoppas att dom har rea i Göteborg med, men varför skulle dom ha det?
 
Ni få dras med samma bilder eftersom jag har dom i arkivet redan, orkar inte leta nya för dom ser ändå likadana ut ju.
 
 

Kommentera här: