Lördag i Göteborg

På lördagen gick vi först till Universeum för att kolla in djuren. Tydligen hade de väl fått in en sengångare nyligen så det ville alla på. Jag hade hellre gått på ett museum för Universeum har jag varit på hundra gånger och det är samma sak där tycker jag plus att det kostade 245 för en vuxen. Men det var trevlig att hitta på något.
Efter Universeum fick killarna för sej att dom ville köpa helikopter för dom hade väl sett det i shoppen på Universeum eller något. Jag ville inte till Nordstan denna helgen men det var deras ide så jag sa ju inte nej. På väg dit hittade vi Sephora och dom hade Marc Jacobs och färgen passade mej, men dom var slutsålda tydligen. Så jag köpte mej Kat Von D foundation och primer tror jag det var. Hon var ca 100:- billigare än Marc Jacobs. Så tyvärr fick jag inte den med mej hem men vi ska tillbaka vecka 30 och då ska jag kolla om dom fått in den igen! Jag är bara förvånad att den ljusaste tog slut först, antingen har dom inte tagit in så många eller är det fler blekfisar som hittat sitt märke! .Efter detta var då vi åt lunch på Bryggeriet. 
Efter maten gick vi till Haga för att kolla lite. Kawaii hade stängt så det enda vi kunde göra var att gå till fiket som har dom stora kanelbullarna. Jag köpte inget men Annelie gjorde det och hon va mycket nöjd! Hit blir också ett besök vecka 30! När vi kom till hotellet igen så duschade jag och Annelie somnade typ medan killarna sköt med sina armborst som dom köpte på Hobbex för 200:-. Dom var mycket nöjda! 
 

Kommentera här: