Laxbutiken!

Efter frukost i söndags så åkte vi hem direkt. Det var dåligt väder och ingen orkade gå mer så vi körde hem. Det tog oss 4 timmar på grund av att vi körde fel typ 4 mil och så stannade vi på Laxbutiken i Hedberg för att köpa med lite godsaker hem! Annelie älskade också stället så det var skönt att det inte bara var jag haha. Jag handlade åt Linda och mamma med så dom får lite gotte med :) Jag rekommenderar verkligen alla som gillar lax att åka dit för dom har en restaurang som man kan köpa och äta där och det var den längsta matkön jag sett utanför skolan! Annelie sa att personalen lämnade ut menyer till dom längst bak så dom skulle veta när dom kom fram så allt gick fortare. 
 
Vi handlade i disken där man köper med sej maten. Riktigt gott ställe! Så där var vi en stund.
 
Detta köpte jag:
En laxbakelse (laxbomb säger vi för det hette dom på citygross förr) en mini cheesecake och en med pepparot. Köper alltid samma, så gott! Detta är min lunch för dagen :)
 
 

Kommentera här: