Hos pappa

Är hos pappa just nu, ha varit här sen lite över 12 tror jag det är. Lagade mat innan jag körde så jag vet att det är gjort i alla fall för man vet aldrig när jag är hemma! Han bjöd på kalops och det uppskattades av alla - även lillan! Har inte gjort så mycket annat idag. Är rätt trött så när jag kommer hem blir det sängen och jag ska nog börja kolla på vad som ska med Göteborg så jag slipper stå där på fredag och ha noll koll. Hänger lite på vädret.  Blev så glad när jag ingås att sephora fanns där så nu ska jag leta efter de produkter jag längtar efter ett tag! Mitt favorit läppstift kommer även därifrån så kanske bli något mer? 

Jag har inte kommit så långt att jag har målat mina naglar än heller så kanske ska ägna kvällen till det. Jag har klippt dom i alla fall så det är bra. Läste ut Jonas Gardell igår innan frukost typ så började på en ny men så ska lösa så jag kommer in i den mer för just nu är den inte super bra, men det kommer nog!

Kommentera här: