Godmorgon!

Såhär tidiggt är jag i princip aldrig vaken, är jag det är det för jag är på väg hem efter nattjobb. Men inte idag! Då fick jag kliva upp vid lite över 5 för att hinna hit och det kan jag säga var lite svårt... Jag är verkligen inte en morgonmänniska så vi få se hur denna dagen slutar haha. Det skönt ändå för Robin ska på svensexa idag så det kommet vara helt tomt när jag kommer hem + att jag förbjöd honom att sova hemma. Dom börjar så pass sent idag att jag tror dom kommer hålla på halva natten typ, så han få sova i Vislanda!
 
När jag slutar så kanske mamma kommit in och vi ska kolla på stan lite (ska på bröllop om 2 veckor så måste hitta något bra att ha på mej också) men efter det blir nog att ta tag i min naglar. Målade tånaglarna i veckan och gjorde brun utan sol - blev lite misslyckat igen - och nu måste jag verkligen klippa fingernaglarna och sätta lite färg på dom! Jag har väldiga problem med att skriva på jobbets tangentbord med för långa naglar eftersom det är så väl använt och lite segt då. Så det är väl planen idag och att förhopnningsvis komma i säng tidigt.

Kommentera här: