Godmorgon söndag!

Då var det söndag igen, känns som det var detn yss, och midsommar med då. Igår somnade jag vid 20.30 typ. Jag skulle lägga mej vid 21 tänke jag men jag höll ut till 20 och sen gick det inte mer. Läste ca 50 sidor i Jonas Gardell så nu är jag väl typ halvvägs i alla fall, äntligen. Vaknade dock igen vid 22 och det tog mej ca 1.5 timme att somna igen och det var inte kul. Var som ett monster när jag vaknade vid 5 idag. Men det går rätt bra just nu men vi få väl se när det lugnar ner sej. Jag har ntydligt mer att göra idag med utcheck och sånt så det är kul för då håller man igång lite!
 
Jag skulle gått på Bodypump idag men jag avbokade det för om jag knapp kunde va vaken till 20 igår hur ska jag kunna träna idag då? Så det blir nog kanske städning när jag kommer hem, annars tar jag det i mon. Det är min dag som den är planerad just nu. Vi få se om jag uppdaterar igen under jobbet. Min lunch idag kommer i alla fal bli lite thaimat från mamma som hon inte ville äta upp i fredags, mumma!

Kommentera här: