Älskar!

Bland det bästa jag vet i hela världen är katter! Jag har ingen själv nu när vi flyttade men mina älsklingar bor kvar med pappa. Man märker att Göran älskar pappa. Alltid när man hälsar på så ligger han i soffan hos pappa och myser :) Så fint! Så dom har det kanon där!
 
Men det är så mysigt när man är ute och går och ser en katt som smyger runt i området. Försöker alltid locka dom till mej så jag få klappa dom men dom springer alltid iväg haha. Uppskattas tydligen inte riktigt av dom... Men en gång blev jag överlycklig när jag var i sovrummet och det gick förbi en katt utanför fönstret så jag liksom sken upp och skrev till Linda haha. Den var så fin! I lördags morse när jag kom hem så gick det en katt på parkeringen och gosade med bilarna såg det ut som. En röd kisse. Min drömkatt är en grå, ljusgrå då eller en spräcklig eller vad det heter. Dom är så fina! <3
Detta var en riktigt fluffig katt med så den var underbar!

Kommentera här: