10 saker jag önskar mig just nu

Jag har en liten önskelista i mobilen med saker jag vill ha och lägligt nog så har jag nu 10 saker på den! Förutom en jasminbuske som mamma önskar sej när hon fyller år haha. Jag radar upp dom och kommer även förklara dom lite för en del är lite konstigt kanske.
 
1. Klet runt naglarna
Detta klet målar man som läppglans runt nageln. När man sedan målar nagellack och det kommer utanför drar man bara av kletet, som då har stelnat.
2. Essie nagellack
Har en speciell nyans jag fick i ELLE en gång som nu är slut..
3. Lace up shoes
Ni vet sånna klackar med snörning från tå till skaftet är slut typ? Hittar inte den rätta klacken...
4. Sex and the city 2
Om någon minns köpte jag två stycken av den första filmen, inte en av varje..
5. Rockabilly tavla
En tavla jag vill ha över sängen som vi tagit själv i rockabilly stuk. Det ska vara jag och Robin på bilden med en fräsig gammal raggarbil.
6. Polariodkamera
Många verkar inte veta vad det är för kamera men det är en sån som skriver ut bilden direkt när man tagit kortet.
7. Kandelaber
Gärna en megastor som står på golvet, annars en mellan som ska stå på byrån
8. Parfym
Lacoste (minns inte lukten, en rosa boll i alla fall) eller Christina Aguilera (stavning?) Red Sin är lukten.
9. Por-stripes
En liten lapp man klistrar på näsan för att få bort pormaskar. Äcklig men effektiv!
10. NCIS: Los Angeles
Inga konsigheter där, bara en bra serie jag vill ha haha!
 
Det är lite blandat dyrt (enligt mej) med billigt och en del är inga omöjligheter att få tag i heller åp typ ICA. Men tänkte kolla nagellack, parfym och porsaken i nästa vecka. Ska på äventyr på måndag och då tänkte jag kolla upp detta!

Kommentera här: