Tjockis-kväll blir det!

Slutar om ca 20 min och då ska jag åka hem och byta om till något skönare. Sen när Robin kommit så åker vi nog och handlar gott först och tankar min bil innan vi hämtar mammas. Smidigare att göra sånna saker när vi ha en bara. Tanka är inget jag behöver ännu, men jag känner att jag vill göra det så det inte är för lite bensin i nu när det är så kallt ute. Sen blir det att se på någon film, vet inte vilken ännu bara. Tror inte vi kommer vara överrens om det alls. Hade varit kul med någon som ingen av oss ha sett faktiskt. Fast Grease eller typ dirtyDancing är ju grymt bra med! Vet inte vad Robin tycker om dom bara, men hade varit nice!

Så det bli min/vår lördagskväll, riktigt bra tycker jag det verkar! längtar till jag kan hoppa ur min kjol och släppa fram magen haha. Tur jag köpte stay-ups för att ha strumpbyxor under hade inte gått alls! Tro mej, jag har testat..

Kommentera här: