One of those days

Har varit så otroligt trött idag, fattar inte varför. Jag ville verkligen inte gå upp i morse när klockan ringde och det blev inte bättre när jag kom fram. Jag tror nästan att det märktes på mej idag för jag kände mej lite småirriterad hela förmiddagen. Sen när jag kom hem ca 16.30 (eller runt 15 tiden) kände jag mej helt slutkörd. Skulle åkt till Robin idag tänkte jag men jag orkade verkligen inte med människor mer. Låter hemskt kanske mot honom, men jag är inte social idag och han vet att jag har sånna dagar då jag vill vara helt själv. Sen jag kom upp efter maten (så gott var det!) så har det varit helt tyst här, har inte startat TV:n ens. Det enda ljudet som vairt är när mamma ringt mej typ. 
 
Så det har varit en sån där dag idag, när man inte vill något. Jag ska lägga mej i sängen och läsa ELLE nu. Har gått igenom gudien vi fick till medarbetarsamtalet och även svarat på dom frågor som står där så jag har ett svar när vi väl har mötet.
Detta hade jag gärnat gjort däremot, gosat med min räka! <3
 

Kommentera här: