Nelly.com

Blev lite shopping igårkväll. Det var lugnt på jobbet så jag kollade runt lite. Hittade bland annat en Paris resa för ca 3600:- för 4 nätter med flyg och tåg i det med. Men det var dåligt datum tyckte mamma och Linda har lite svårt att åka på grund av lillan, som man absolut kan ta med. Men jag förstår henne. Så jag får sitta och drömma lite! Skit bra att vi har ett schema till terminen slutar för då vet jag ju när jag ska va i skolan och då missar jag inget heller, jobbet är en annan femma. Det får jag lösa med chefen i så fall. Men det har varit mysigt med en weekend i sommar, till Paris kanske! Hade varit spännande att resa bara jag och Robin också. Men vi får se hur det blir senare!
 
Det jag köpte från nelly.com var i alla fall 3 saker. En mysig tröja, en BH och en par mysiga byxor! Vad jag ska mysa sen!

 
1 Felicia - Everyday / Fashion / Modeling:

skriven

Fina plagg:)

Svar: tack! :)
My

Kommentera här: