Känner stressen börja komma

Har fått schemat för nästa kurs nu och jag är liiiite stressad redan. Jag jobbar natt innan några av lektionerna och kommer säkert vara lite halvt död då och det känns inte bra alls. Sedan är det en heeel del att läsa också. Har liksom redan en bok på 300 sidor jag måste läsa på typ 2-3 veckor och så jag måste börja med en gång om jag ska hinna bli klar med allt. Kursen verkar inte vara så lång, bara februari så det är ju ingen fara så men ändå! 
 
Har koll på allt nu i alla fall så det är bra. Förra gången blev det panik för jag hade inte sett att vi skulle läsa en bok till ett datum, jag hade 2 dagar på mej att läsa den. Jag klarade det, men gör helst inte om det. Nu är det bra att vi har all litteratur på datorn som pdf, då kan jag läsa på jobbet och lite så med. Nej nu ska jag gå på toa och sen ska jag läsa som aldrig förr!
Har i alla fall sovit hos Robin denna helgen så har haft det mysigt innan jag sätter igång med en ny tuff vecka! 
 

Kommentera här: