En kossa

Nu kom jag till den där kossan igen när jag skulle skriva här! Måste vara något fel på datorn här. i alla fall! Jag tänkte bara kolla in här och berätta att jag nu köpt mej mina spinningskor! Har letat rätt länge nu tycker jag men dom jag vill ha har varit slut och finns inte i någon affär på typ 50 mils avstånd. Men nu hittade jag och dom kostade ca 500, var på rea så då passade jag på. Dom ser ungefär ut som dom jag egentligen vill ha, men det som var viktigast var att dom var svarta!
 
Har även beställt hem LCC:s ögoncreme. Jag har ganska starka produkter till mitt ansikte, även min smörja, så därför har jag beställt hennes till ögonen eftersom hon har lika dålig hy som jag så det känns som man kan lita på att den funkar. Gäller bara att komma ihåg att använda den, vilket jag kan va dålig på att komma ihåg. Jag har ju varit lite dum också och kletat på min smörja över ögonen med och jag ska nog undvika dom ganska mycket, så nu är det skärpning! Har även blivit lite böcker till skolan. Mina pengar kommer vara slut innan jag ens får dom haha.
 
 

Kommentera här: