3 timmar kvar

Sen är det dags att åka hem! Det kommer nog gå rätt snabbt den sista tiden som är kvar, det brukar gå snabbare när man passerat halvvägs. Logiskt kanske, men känslan är skön. Läser lite bloggar just nu för det är så lugnt och det är rätt trevligt faktiskt. Har TV:n igång med och vet inte riktigt vad jag tittar på just nu men det kommer några serier sen som kan va lite kul att ha på. Tror de är Modern i Midsummer just nu. När jag kommer hem vill jag ha tjockis tid! Chips och dipp och god dricka! Ska jag inte hämta mamma inatt sen så ska jag nog köpa lite sockerdricka och köra mitt vin eller rosa pantern, mumma!
Den snea munnen bli det igen! kör på det läppstiftet idag, Faux och till och med Linda verkar trivas i det! Hon provade det igår när vi va istan för då hade jag det också och hon verkade nöjd :) Jag gillar den och bryr mej inte direkt om någon annan gör det för jag använder det ändå, men känns alltid kul när fler gillar det :) Färgen blir mer mörk-rosa när man tar ett lager till så man kan bygga på färgen rätt bra. Och det är snyggt vilket som!
 
 

Kommentera här: