Wow!

Det var många som tittade in på bloggen igår, vad trevligt! Jag skrev i förra veckan att jag inte skulle blogga så mycket eftersom jag har både jobb och skola men jag måste säga att jag har klarat det rätt bra hittills! Tyvärr gjorde ju jobbet att jag missade kalaset för min kusin och hennes barn, alla var där utom jag. Har aldrig hänt liksom så hade varit kul att se alla. Men eftersom det är dop för lillan på söndag så ser jag nog alla där!
 
Nu ska jag bege mej till gymmet. Robin kommer dit också för han ska få sej en rundtur. Jag var ju så snäll flickvän (och dotter för mamam råkade ut för samma haha) att när gymmet där jag tränar hade en tävling typ att man kunde nominera hur många man ville till att vinna ett årskort hos dom. Detta var innan jul, vet inte om det var november till och med. Men jag anmälde båda och bara veckan innan dom ringde mamma pratade hon om att börja träna där med, nu fick en spark i rumpan! Hon vann inte årskortet tyvärr. Men sen skrev Robin i onsdags att dom ringt honom och att han vunnit. Asså jag vet inte om han vann årskortet eller hur det var för han var inte säker själv på att han hört rätt. Men då kommer han också idag så vi ses när mitt pass är slut. Haha jag är grym!
 
 

Kommentera här: