Summerburst 2016

Ibland kollar jag på livenations hemsida för att se ifall det finns något kul att gå på. Jag kollade på festivaler och blev lite sugen på Summerburst. Vad som är bra är att det är både Göteborg och Stockholm, när jag inte har jobbhelg! Hade varit kul att åka på för jag har aldrig varit på festival innan och där fanns faktiskt artister/band jag kan tänka mej att lyssna på eller vad man ska säga. Dom bästa kommer väl till Stockholm tycker jag ändå. Problemet är att jag inte har någon att åka med tror jag. Jag vet ju inte ifall någon kan eftersom det är mitt i sommaren och dom jag umgås med är i samma bransch som jag så vi jobbar liiksom alla tider på dygnet alla dagar i veckan. Men jag känner att det hade varit roligt att åka till Stockholm för då kan jag också besöka Mall of Scandinavia!
 
Om någon vill hänga på så bara säg till, hade varit roligt!
 

Kommentera här: