Skaffa barn

Alla som vet att syrran har fått barn frågar alltid mej om inte jag blir sugen på att skaffa en med. Visst blir jag det, men inte på några år. Jag vet inte hur jag ska kunna känna mer för något annat barn än min lilla räka. Hon är liksom det finaste jag sett! Tänk om mitt barn inte blir sött alls, hur hanterar man det? Eller kommer jag ändå tycka att mitt barn är sött, sötare än Lindas? Jag vet inte och undrar om jag kommer våga ta reda på det. När hon är ett par år kanske jag inte tänker så längre för då är hon ju förbi spädbarns-åldern eller vad man ska säga. Men det är jobbigt att tänka så, jag borde inte tänka så men eftersom jag tycker att denna lilla flicka är så otroligt söt och underbar så är det liksom svårt att toppa det.
 
Linda, henne gjorde ni bra. Ni ska vara riktigt stolta över detta söta underverk!
 

Kommentera här: