Ny vecka!

Det är så skönt för denna veckan jobbar jag bara en dag och har bara skola en dag, vilket var idag! Behöver det efter ett par intensiva veckor nu! Kom hem från skolan för en timme sen ungefär och har varit i tvätten, sminkat av mej och tvättat mina sminkborstar. Har även tagit lite bilder men eftersom mobilen inte ha så mycket batteri så kommer det inte upp i dropbox på ett tag, måste alltså ladda mobilen först. Så dom bilderna kommer sen! Provade min highlighter ordentligt nu när jag kom hem för attse hur mycket färg jag kunde få och hur det såg ut. Jag köpte ju i London när vi var där och den har 4 olika färger i sej, varav en är i creme och 3 i puderform typ. Det var kul och jädra vad jag lös! Nu har man provat det haha. Gjorde det innan jag tvättade av sminket så det gjorde inget att det blev så mycket. 
 
Nu ska jag ta och läsa vidare i min skolbok, men först ska jag nog skriva över mina anteckningar från förmiddagens föreläsning till datorn. Vi hörs när bilderna kommer! Så länge blir det ett par lysande bilder från webcamen. Har mitt bord vid fönstret och solen reflekteras på grannens hus så lyser rätt bra!
Provade även ett flytande läppstift från wish som är lite speciellt. Därav snygg näsbild haha. Min hy är inte så fin nu heller denna veckan tyvärr! Men jag ser lite brun ut...
 

Kommentera här: