Det var min mor som talade om att vi va släkt

Haha asså kollar på reprisen av ullared nu innan så ska det låta börjar. Då hör man Ola-Conny säga: det var min mor som talade om att vi va släkt. Låter verkligen som att han inte visste att han och hans mamma va släkt haha. Jag såg det i tisdags så vet ju vad det handlar om men dom ha klippt ihop det så bra xD Man måste älska det programmet alltså! Dessutom tycker jag att det är kul nu att kolla för då kan man få inspiration till lägenheten och det är ju alltid bra! Jag har lite klart för mej hur jag vill ha tv rummet men vi är ju 2 om det. Längtar till lördag då vi ska kolla säng! Och till torsdag då jag bli snygg i håret igen, utväxten är inte att leka med nu!

I fredags myste jag till det med tv spel och varm oboy!
1 Sofi :

skriven

Oh vad roligt ska ni flytta ihop?:) blir de i Växjö eller?

Svar: Ja det ska bli jätte spännande! :D vi ska bo i Alvesta så jag flyttar inte så långt haha ;)
My

Kommentera här: