Dags för skola igen

Har precis jobbat 2 nätter och är mega trött. Jag har ca 1 timme kvar på detta passet (pass 2) och ska sova en liten stund innan det är dags för skolan igen. Har så snälla kollegor som hjälper mej att byta lite pass för att slippa jobba natt och sen va i skolan 2 timmar senare. Efter förra veckan så känner jag att jag inte är redo för sånna dagar. Jag gick heldagar i skolan efter jobbet förra året vid denna tidpunkten typ och överlevde men nu efter jag varit borta så mycket så funkar det inte längre, jag är för gammal helt enkelt!

Så när skolan slutar sen vid 13 ska jag hem och sova lite. Sen ska jag iväg och träna med Robin verkar det som. Han vann inte årskortet men han är medlem där ändå nu och ska komma igång, heja! Så det blir nog en trött dag känns det som.

Kommentera här: