Då var det torsdag igen!

Klockan ringde vid 9 men jag snoozade nog säkert i 20-30 min innan jag faktiskt ville kliva upp. Kände verkligen att sömnen behövdes! Robin sov här också efter gymmet så var uppe en vända vid 6 redan. Tror inte jag kommer vara lika underbar och pussa hejdå vid dörren när vi bo ihop sen, han få kliva upp själv haha. 
 
Men jag tog tag i min läsning i alla fall. Började i boken igår och läste andra kapitlet idag (enligt min planering) och har precis läst klart kapitel 2. Vid 11 tiden kom Linda och räkan och sen åkte vi till stan och jag skulle barnvakta så hann aldrig läsa mer än 10 sidor innan dom kom. Vi köpte även present till pappa som fyller år på lördag så nu är det fixat i alla fall och så åt vi lunch där med. 
Vi åkte även förbi ÖB för Linda skulle ha något där och då köpte jag mina 2 tavlor som jag vill ha i lägenheten sen. Robin godkände dom när jag och mamma var där men när han skrev att jag skulle köpa dom hade vi gått ut, han var för långsam haha. Så jag passade på att köpa dom idag! Linda tog även såna hon med ;)
Har tänkt ha dom i TV rummet sen över soffan, tror det kan bli snyggt! Dom kostade 149:- styck också så tyckte det var ett bra prisför dom är ändå rätt stora. Känner mej nöjd med dom! Nu saknas bara ananas-lampan som jag vill ha så är jag nöjd så här långt. Har lite planer för fönstret och en vägg men måste dit och mäta först och det kan jag tyvärr inte på ett tag. Blir nog Ullared och IKEA när april lönen kommer sen, Linda är du på?
 

Kommentera här: