Bitch

Idag när jag körde till skolan störde jag mej verkligen på alla som körde, dom liksom slänger sej ut framför en typ. Det var lika dant när jag skulle hem. Kände verkligen att bitchen i mej kom fram där. Folk vet dessutom inte hur man kör i rondeller, man ska INTE stanna i dom och ser du ingen bil dom närmsta 2 kilomterna så behöver du inte heller stanna INNAN rondellen för att kolla igen. En del går mej på nerverna.
 
Däremot tabbade jag mej på hemvägen haha. Blir lite rädd när jag kör i två-filigt och bilen jämte sakta men säkert är påväg över på min sida, när jag är bredvid den. Vill inte bli påkörd och dom verkade ju inte ha koll alls. Så jag tutade och ingenting hände. Jag kände att dom kom närmare så jag tutade flera gånger innan jag körde förbi dom. När jag körde förbi tog jag upp handen i en gest som betyder typ: vad fan håller du på med idiot?! När jag kollade fram sen och skulle fortsätta min körning hade jag nu kommit över till deras sida, upps... Lite ofokuserad har jag blivit i bilen känner jag, inte bra! Ingen bra dag med andra ord. Ska snart klä på mej och gå till gymmet i alla fall!
 
Ska prova detta en dag! Hon har dessutom bra smink-videos på youtube! Lauren Curtis heter hon.
 

Kommentera här: