Snart hem!

Tiden har gått rätt fort faktiskt. Har haft lite att göra hela tiden så det flyter på fint! Om en timme ungefär hoppas jag på att vara hemma. Måste verkligen duscha, känner mej så äcklig. Så det lär bli duscha och äta för att sen åka och hämta mamma. Åker nog ner lite tidigare för att hänga med pappa lite, de senaste gångerna har jag behövt åka typ direkt. Om jag har kunnat så har jag varit megaförkyld så då vill jag inte direkt komma dit och smitta någon. Så om jag är lite snabb så hinner jag va med honom lite innan vi åker till mormor :)

Förresten! Vi va på kalas igår ju för mitt kusinbarn. Lillan hade the time of her life alltså! Jag har aldrig sett henne leka så mycket med dom andra barnen. Hon ärbara en halvmeter lång typ men hon fick ändå va med och leka lite och hon kunde leka på egen hand också. Så roilgt att se :D

Kommentera här: