Önskelista

Jag har kommit på lite fler saker som jag önskar mej! Inte till jul då utan alllmänt. En del sötter upp olika mål dom ska göra, jag har mål för saker jag någon gång vill äga haha. Som till exempel en fot-värmare
Denna bild är från Media Markt men vet att Biltema har en lika dan och den kostar 269:- tror jag det var. Jag har en värmefilt jag fick en jul som jag älskar och nu vill jag ha så jag kan ha fötterna i denna också ;)
En annan bra sak (vet dock inte om den funkar) är en sån här nackmassagegrej. Robins bror fick det i julklapp ett år så kan ju kolla vad han tycker om den. Men både jag och Robin får ofta ont där uppe vid nacken så med en sån här kanske vi inte behöver massera varandra.
Ingen aning om vad denna kommer från men tror Elgiganten säljer i alla fall.
En tredje sak är en polaroidkamera som jag någon gång vill testa. Helst en gammal som på bilden under men tror inte det finns och gör det det så kostar det väl en förmögenhet! CDON har nyare modeller!
En sista grej som faktiskt är helt ny till listan men som jag tänkt köpa på Netto innan. Jag backade ur eftersom det var på just Netto den fanns. Det är ett yoga-band (jag kallar dom det men kom upp massa annat på google).
 
 
 

Denna bilden visar i alla fall vad jag menar. Jag sitter så mycket på jobbet så tänker att det kanske kan vara bra att ha detta band och göra olika rumpövningar. Jag följer ett gäng på Instagram (nämnt det innan) och många där använder ett sånt här band till ben och rumpa. Har ingen lust att bli mer gropig än jag är på grund av detta så kan använda detta band hemma.
 
Detta är dagens önskelista. Har fler men dom har jag skrivit om en gång innan, men av någon anledning kan jag inte hitta inlägget? Aja, vi hörs senare! Är på jobbet nu, bara 2 pass kvar efter detta sen är jag ledig från både skola och jobb i 2 veckor!

Kommentera här: