Nada, noll, inget

Har absolut ingenting att göra just nu. Slutar om en timme ungefär så gör inte så mycket men det är sååå segt!! Skönt att det har varit lugnt för det har varit så mycket sista tiden, men nu längtar jag faktiskt hem! Vill lägga mej i  soffan och inte göra något. Se på Harry Potter eller NCIS typ. Dock ska jag förbi till mamma och pappa en liten runda tänkte jag. Ska hämta Robins julklapp så jag kan slå in den, eller om jag slå in den och lämna kvar hos mamma igen. Vi få se hur jag gör. Den har legat hos mamma sen jag köpte den för att han inte ska se den nämligen. Linda ha varit hos mamma och pappa inatt men tyvärr är hon och lillan inte kvar när jag kommer, hade velat leka med lillan annars eller äta köttbllar på golvet typ. Men det blir i veckan istället!

 

Vi ska förresten ha julfirande med jobbet nästa vecka och jag tror jag ska ha denna klänningen:

Dock skippar jag skorna och kör med svarta strumpbyxor under och några andra skor!
 

 

Kommentera här: