Godnatt!

Som jag skrev innan idag visste jag inte om jag skulle följa med Linda till Ljungby, men ag hängde på! Näsan är så jobbig just nu bara så jag blir helt trött av att inte få luft ordentlgt. Jag tillhör dom som inte vill använda nässpray om det inte är helt täppt och just nu är det inte det. Men jag fick ta igår innan jag somnade i alla fall så det lär väl bli samma denna gången!
 
i alla fall så åkte vi till Dollar Store i Ljungby. jag har aldrig varit där så det var lite kul! Kom hem med en hel del saker haha. Bland annat en laddning nässdukar att ha i väskan, kommer gå åt en del känner jag! Hittade även ett par lådor till julsakerna. Rätt dyrt blev det med dom så ska kolla på IKEA istället. Ska bara se när man har tid att åka dit... Få skica bud med någon annars. Ursäkta min konstiga stavning men jag måste klippa naglarna igen. Orkar inte sitta och dubbelkolla alla ord så dom blir rätt så det får vara såhär så länge. Kanske få klippa dom i mon för nu börjar det bli jobbigt. Nu säger jag godnatt!
 

Kommentera här: