Godmorgon världen!

Jag slutar om en liten stund nu så jag ska lägga mej några timmar innan det är dags för möte och fika! Jag stannar över på jobbet för att slippa köra fram och tillbaka, känns onödigt. Så jag tar med mej ett par lakan och lånar en soffa :) Jag tror att jag har gjort allting som jag ska, det känns så. Om inte annat så är jag ju kvar så det är ju enkelt att ringa!
 
Linda undrade om jag kunde vakta lillan lite idag och det hade varit mysigt men då hade hon fått hänga med på möte haha. Hon hade älskat fikat! Men jag tror hon löste det utan mej ändå sen. Ellie fick sin första kusin igår också! Superkul! Linda hade dock hoppats på att jag skulle ge henne den första kusinen men tyvärr var jag inte så snabb haha. Dom ska dit och bebisgosa lite sen, så mysigt! Jag få låna Robins brorsdotter om jag vill hålla en riktigt liten ;) Men lillan är roligare!
 
Nej nu blir det bara babbel allting så jag säger godmorgon och godnatt!

Kommentera här: