Fortfarande inget internet

internet funkar fortfarande inte här hemma så nu har jag fått ansluta det mobila till datorn istället. Få se hur det komemr gå. Robin får ringa till dom som sköter internet i nästa vecka för det här funkar inte. Jag håller på med projektplanen till c-.uppsatsen och kommer behöva internet. 
 
Jag har skrivit lite på planen nu på morgonen men fick fota det och skicka i chatten till Matilda, inte optimalt. Tror att jag ska sitta och läsa lite. Är mega förkyld känns det som. Det har flyttat upp till bihålorna nu också känner jag. Halsen är lite bättre men näsan blir värre. Gjorde en kopp grönt te men det blev way to strong så det hällde jag ut. Tanken idag var att följa med syrran till Ljungby men vet inte om det är en så bra idé. Jag gosade med lillan igår men vill inte smitta ner henne, vet inte hur jag ska göra.
 
Köpte mej en julpyjamas i helgen som var! Och vinterlakanen är på! Bad Robin fota så det ser ut som jag läser och äter godis, gick sådär.
 

Kommentera här: