Taupe

Beställde hem en ny burk ögonsbrynsfärg. Köpte Anastasia dipbrow pomade (tror jag ordningen är) i färgen Medium Brown för rätt så länge sen. Ett år sen tror jag. Har tyckt att den är för mörk ett tag nu men har alltid glömt kolla vad färgen var, så en dag i förra veckan ringde jag Robin och bad han kolla vad färgen var och så beställde jag en ljusare! Färgen blev Taupe! Invigde den idag och det är mycket bättre alltså! Konsistensen är underbar jämfört med den gamla för den har blivit helt torr. Denna var krämig typ och så mycket lättare att arbeta med. Så jag är supernöjd över detta köp!
 
Beställde hem en burk från Kicks. Det är även där man numera kan köpa deras liquid lipsticks! Har inte vågat klicka hem någon än, dom ksotar ca 300! Ögonbrynsfärgen kostade 255:- tror jag och sen frakt på det. Men det är kanon!
Här kan man se skillnaden på färgerna jag har. Dom blir mörkare när man målat dit det än vad det är i burken så jag rekommenderar verkligen att ta en nyans ljusare än man tror!
 

Kommentera här: