Snart hem!

Klockan är över nio nu vilket betyder att jag ska hem om ca 1.5 timme, jej! Det har varit mindre att göra idag än igårkväll men det har definitivt varit saker att göra!! Lite komiskt är det för jag är typ en tjejen på hela stället känns det som haha. Det är Sibyllacup eller något heter det så det är mycket innebandyfolk i hela växjö just nu. Men det är kul, det är snälla killar så det är bra :)

Det blir raka vägen hem och sova sen, ska upp tidigt i mon och jag vill hinna sova så mycket som möjligt! :) Kommer nog vara massor att göra i morgon så behöver vara utvilad! Hoppas på fint väder i mon också så kanske det kan gå att bada lite. Men nu säger jag godnatt, vi hörs troligen i mon igen!

just det! Jag har fotat sminket jag använder men har inte haft tid att lägga upp något ännu, men det kommer!

Kommentera här: