NCIS:Los Angeles

Typ varje morgon en tid tillbaka (under semestern) har jag och Robin kollat på NCIS:Los Angeles varje förmiddag. Det går mellan 10.30-11.30. Det är säsong 1 dom kör igen så en del avsnitt har man ju redan sett men ändå. Men det är kul för i fredagens avsnitt försvann en kollega till dem och jag trodde dom skulle hitta honom i nästa avsnitt så vi satte igång. jag beställde hem säsong 1-3 i förra veckan så vi kunde fuska ;) Dock hittade dom inte honom då utan det kommer senare tydligen. Det är rätt bra för i båda Navy så (vet inte om det är så med alla serier) står det vad avsnittet handlar om bakom skivorna. Så vi satt och kollade på cd 3, typ avsnitt 2 eller något men dom nämner inte kollegans namn förrän sista avsnittet på cd 5. Så jag gissar på att det är då man få se om han lever eller inte.
 
Eftersom det är något vi kollar på varje morgon så vill jag inte heller fuska och hoppa fram till det avsnittet, även om jag kan. Robin har ju börjat jobba igen så jag får titta själv, men ändå. Men jag är så glad för han har blivit intresserad av Navy så på kvällarna kan vi sitta och kolla på den vanliga, och han kan ha kommit med förslaget :D Han har visserligen bara hängt med sen säsong 5 och vi kollar på 6:an nu, men ändå!
 
Första bilden är NCIS:Los Angeles seson 1.
Den andra bilden är NCIS season 6. Tror den bara heter NCIS så därför kallar jag den för Navy för att skilja på dom.
Vem vet, när vi är klara med dessa 2 serier kanske vi ge oss på New Orleans? Den är inte så bra så tror bara det finns typ 2-3 säsonger. Navy är inne på 13 och Los Angeles 7 eller 8. Nu börjar det!
 

Kommentera här: