Min helg

I fredags åkte jag till pappa för att äta gott och ha det lite mysigt. Linda och lillan kom också för att vi skulle åka till stan sen. Rix-FM festivalen var i Växjö då så vi åkte in! Efter konserten gick vi till jobbet och åt i restaurangen, tog en cesar mums! :) 
 
Lördag var en slapp dag typ halva dagen. Robin och jag glodde på Navy hela dagen typ och sen köpte vi pizza innan Linda kom och hämtade mej. Skulle hänga med Matilda på förfest och sedan ut på Grace. Linda skulle jobba så hon kunde köra mej, tack! Robin kom och hämtade mej vid 2 tiden sen på natten. 
 
Igår så fyllde mamma år så vi 13 tiden tog jag mej ner dit för att hjälpa till lite innan mormor och min morbror kom över. Vi handlade lite och passade lillan medan Linda skulle duscha med. Det blev kalkon till middag och kladdkaka till efterrätt, gott! Sen åkte vi till stan för att hämta hem mammas bil som hon lämnade där i lördags. Jag var hemma typ 22.30 sen. Det var en lång dag! 
 
Det var inte bara jag som hjälpte mamma! 
 

Kommentera här: