Längtar!

Jag är antagligen lite konstigt men jag har alltid tyckt sommarloven är för långa på ett sätt. Jag har alltid gillat skolan och det har syrran med, men vi har också varit bra i skolan så det kan vara därför. Vet inte hur hon hade det i gymnasiet men det det finns 2 kurser som jag har ansträngt mej i och fått kämpa lite mer i och det var NO och gymnasiearbetet. Inget annat vad jag vet. Har lätt att lära teoretiska ämnen och behöver alltså inte göra så mycket mer. Tror mamma och pappa är glada, kan inte minnas att vi någonsin har suttit med läxor hemma tillsammans. Vi har inte behövt. Dom har aldrig behövt tjata på oss heller att vi måste göra skoluppgiften innan vi få göra något annat, för det är redan gjort typ.
 
Jag hoppas att mina barn kommer ärva mitt intresse för skolan och det här med att ha lätt för att lära. Robin är raka motsatsen till mej när det gäller skolan så barnen få gärna ärva min skolhjärna och av Robin få dom gärna ärva hans tålamod för jag har inget när det gäller praktiska saker.
 
Med det här vill jag säga att jag ser fram emot att skolan ska börja igen om ca 1.5 vecka! På måndag börjar insparken och jag ska vara med så mycket jag bara kan! För att för mej så var min insparksvecka/nollningsvecka den bästa starten jag kunde få! :)
En bild från förra året när jag var fadder! Trodde jag hade en bild från min inspark men kan inte hitta. Detta året kommer jag ha en röd overall! PUMP finns inte längre utan nu är vi S.MI.SK (sjuksköterskor och socionomer är med)!

Kommentera här: