Hemma

När Robins klocka ringde typ halv 6 hade jag svårt att somna om igen. Var pigg så egentligen borde jag stannat uppe och vilat lite senare igen om det behövdes. Istället var jag mega trött när min klocka ringde vid 8 så jag låg kvar till typ 9 innan jag tvingade upp mej. Seg start på dagen! 
 
Gjorde i alla fall frukost och åkte sen till affären så det är avklarat för dagen. Vi ska göra pasta och köttfärssås så behövde köttfärs till det. Så det är nu fixat så jag behöver inte lämna huset på många timmar om jag inte vill det! Igår var det soligt och varmt så jag satt ute i några timmar och läste men det ser inte ut att kunna bli så bra väder idag tyvärr. Blir det fint ge jag mej kanske ut på en runda men annars stannar jag inne! 
 
Nu börjar NCIS: Los Angeles så ska kolla på det och dricka lite te och läsa ELLE i reklamen! 
 

Kommentera här: