Godmorgon!

Klockan ringde 9 och jag klev upp 30 min senare. sitter just nu med frukost i soffan och väntar på NCIS: Los Angeles. Börjar snart så ingen lång väntan. Robin fick för sej att fixa med en slags duk under blommorna för att vi ska kunna plantera dom ordentligt och inte i krukor. Problemet? Det blåser mer än igår. Men han ville tvunget göra det så då låter jag honom hålla på. Jag gjorde kaffe till honom till han kommer in men har ingen aning om det smakar bra eller inte.
 
Vi tittade faktiskt på OS igårkväll. Jag hade på det innan han kom hem och han var helt imponerad av tjejerna så han brydde sej inte om att byta kanal. En kollega hade lagt upp på instagram att hon tyckte det var det bästa med OS, gymnastiken, och jag håller verkligen med. Älskar att titta på sånt! 
Vi kör samma bild som igår för förutom programmet ser det precis likadant ut! 
 

Kommentera här: