Varmt väder

Har nästan precis kommit tillbaka från en promenad med mamma i det varma värdet. Frös faktiskt först men sen när vi gått en stund så började jag typ svettas istället, konsitgt det där. Vi gick i alla fall och kollade in lägenheten och den är bara så liten... Asså jag fattar inte hur vi kommer få plats med alla kläder, lakan och handdukar. Det finns ingen plats för förvaring typ. Få bli att placera ut byråer överallt i lägenheten typ.Bli ju kul om någon öppna dom och det ligger underkläder i hallen liksom, vet inte riktigt hur vi ska lösa det. Men som pappa sa, vi få se när vi är där och under sommaren behöver vi inte mycket plats inne. Mamma sa med att det är lättare att se när vi väl är där inne sen istället för att glo i fönstret. Dom har en poäng! Så nu ska jag släppa det och njuta av att jag faktiskt har turen att hitta en lägenhet innan jag är 30 år, vilket verkar vara svårt i Sverige tydligen. Och Robin och jag flyttar ihop efter över 3.5 år tillsammans, det är väl på tiden egentligen.
 

Kommentera här: