Paus

Jag har nu besätmt mej för att ta en paus från skolarbetet för stunden. Känner mej trött i huvudet och har tappat motivationen att skriva mer just nu så istället för att slänga in massa skiti texten ska jag lägga mej lite! Blev inte mycket mer än 2 sidor, ändrade om i mina texter lite så det inte bara är kopiering från mina seminaritexter, blir liksom lite tråkigt! Så har skrivit om vissa bitar och då blev det kanske lite mindre! Jag har ingen röd tråd just nu, skriver en del om min praktik och lite så men jag vet inte om det är rätt sätt som jag skriver på. Lär inte få reda på det förrän om typ 1 månad ändå när den är rättad. 
 
Nu blir det vila och sen blir det lite mat innan träningen! 
Så här ser mitt skrivbord ut just nu. Inte så städat kanske för jag la ihop alla böcker och papper i två högar, har det utspritt över hela bordet annars. Men det är några böcker som ska vara med i texten, behöver däremot inte ha med alla vilekt känns bra! Måste bara hitta den röda tråden, om den vill bli hittad...
 

Kommentera här: