Över 100 000!!!

Bestämde mej för att försöka läsa ut ELLE tidningen för april så jag har lite koll på modet denna månaden, trots att den snart är slut. Brukar försöka läsa ut tdningarna lagom till månaden börjar för att se vad som gäller! Denim gäller i april, not my cup of tea. Det är inget jag är så förtjust i och även grunge är inne, inte heller något som passar mej direkt. Men däremot är mörkt läppstift inne i vår eller något vilket betyder att jag lätt kan använda Diva och Media utan att vara ute ;) 
Alltså tycker att det är så löjligt att byta stil varje månad och följa modet slaviskt. Jag använder det jag vill när jag vill, så mina mörka läppar kommer hänga med när jag vill ha dom, oavsett när det är inne! 
 
Men i alla fall. Hittade ett par kläder i tidningen som jag bara inte kunde sluta kolla på, eller rättare sagt deras pris. Alltså OMG!! Vem lägger så mycket pengar på ETT PLAGG!!
 
På denna bild tänker jag då på jackan för mer än 132 000
Och här är det också en jacka, men den kostar ju bara 90 000. Alltså det är stört...
 

Kommentera här: