Önskelista

Det finns 3 saker jag vill ha just nu, förutom sommar typ. Saker att köpa alltså.
En väska som påminner om Chanel Boy Bag. Denna är från Nelly.com och kostar 399:-. Tyvärr tog dom som Gina Tricot sålde slut typ direkt och nu finns dom inte mer, synd för jag hade gärna köpt en svart.
Lace up shoes. Provade fina på Scorett men dom har för hög klacka alltså. Jag hoppas  att jag kan bli bättre på att använda klackar så jag vänjer mej igen vid att ha lite högre klack. För jag vill verkligen ha dessa!
Den sista saker är inte en sak jag kan köpa, men jag kan köpa där. Mamma berättade att hennes kompis hde hört (haha låter som den där raddan man drar när man inte vet något alls eller egentligen menar sig själv) att det ska öppna en Michael Kors butik i Växjö! Jag vet inte om det är sant för jag har inte hört något men jag hoppas det är sant! Jag har inte velat köpa en väska till förrän jag är i en riktig butik så jag få en påse från Michael Kors. Den äkta jag köpte förra året kom i en dustbag och Soho påse. Fin påse absolut, men inte MK på. Därför vill jag inte beställa heller. Vill till en fysisk butik som bara säljer MK, typ Göteborg eller Stockholm. Vill till Mall of Scandinavia men det är en annan historia. Så sista saken jag önskar mej är verkligen att detta är sant och vi kommer få en Michael Kors burtik här!
Drömmen! Tror vi besökte den på översta bilden i London faktiskt.
 
 

Kommentera här: