Mys

Idag har jag jobbat 10-15. Kom dock för sent, fast jag körde i god tid, för att det var en himla trafik plus att jag var tvungen att köra en omväg för dom håller på med vägarbete. Efter det åkte jag till Grand för att kolla runt lite, skulle även leta vattenflaska och cykelsadel. Kom hem med lite annat med som jag inte skulle haft egentligen men även saker som står på mina "att köpa-lista". Trodde dock inte jag skulle hitta dom idag. Messade mamma och skrev att jag var där om hon ville komma, så hon kom. Vi åkte även till Biltema och City Gross efter vi gått runt där. Mitt mobila nätverk hade lagt av med så vi gick förbi Telia för att se om dom kunde fixa det. Tyvärr kunde jag inte byta telefon redan nu utan tidigast 31 maj. Tydligen kan man göra det 3 månader innan abonnemanget går ut och mitt går ut 31 augusti, hade ingen aning om det. Så det blev en surfplatta till mamma istället.
 
Vi börjar med en ny cykelsadel från Stadium (159:-) till mina spinningklasser. Kanske jag slipper svullen flicka.
Handcreme (50:-) som folk säger inte säljs i Sverige, som jag hittade på ett apotek, i Sverige... Och allergidroppar (69:- typ).
Nya tesorter! Den stora påsen är Ekologisk blå passion (69:- typ) och den lilla är Smålänsk fägring (45:- typ) från Gerads te och kaffe!
En ny träningsväska från Stadium (299:-) för den ser roligare ut än den jag har och jag tror den är lite större.
En tekanna! Lycka! Den är inte så fin som jag egentligen vill ha, men den duger! 159:- från Citygross. 
Ska man dricka te i en kanna behöver man en tenypa (som jag kallar dom) som hänger säger mamma, så jag hittade denna för 59:- hos Gerad te och kaffe. Den har en katt på sig. Vill inte packa upp den så nära flytten den så den vå vara nerpackad, därav dålig bild.
Och till sist en flaska (29:-) från Stadium på 1 liter! Den jag har är föööör liten och jag måste fylla den efter varje pass och vågar knappt dricka i den för jag är rätt att det ska ta slut. Sa jag att det även gäller passen på 30 min? 
Detta hittade jag idag. Den enda jag inte fick tag i från min lista var en ny kalender som följer skolåret, fattar ni? En sån som går från juni 2016 till augusti 2017 typ. Min går ju snart ut eller vad man ska säga så jag behöver köpa en ny, men dom kommer in nästa vecka tydligen! Har en speciellt modell jag vill ha också.
 

Kommentera här: