Mår skit

Vi åt middag vid typ 21 igår och efter det fick jag svin ont i magen, det ville inte släppa. Jag var helt spänd och stenhård typ. Mamma sa att det kanske va så att magen lagt av lite, slutat jobba eller vad man ska säga. Det kändes lite så faktiskt. Jag har definitivt ätit mer förr och då har jag inte mått så illa. Hon sa även att det kunde vara magkatarr och jag gissade lite på gallan för det var lite samma känsla som under praktiken. Somnade till sist av ren utmattning vid midnatt tror jag för jag var verkligen extremt trött. Vaknade sedan vid halv 2 igen och hade svin ont igen. Det gick bara inte över, fick försöka gå på toa men eftersom magen inte ville sammarbeta gick ju inte det heller så bra. Insåg sen att det gjorde mindre ont om jag låg på sidan och höll upp magen så den var rak och inte hängde ner i madrassen eller så. Stoppade in ett gosedjur under haha. 
 
Idag känns det lite bättre, jag äter frukost just nu och ska se hur det går. Skulle äta chips och dip efter maten igår men det fanns inte plats så det tar vi igen idag! 
 
Smakar mina nya teer också, nu måster jag verkligen köpa dessa om ullared har kvar dom! 
 

Kommentera här: