Blir irriterad!

Sov hos Robin efter jobbet igår. Jag tvättade av sminket direkt när jag kom typ och han passade på att duscha, vi blev klara typ samtidigt, toppen! Sen gick vi och la oss och det var så skönt att få lägga sej ner och slappna av efter att ha sprunigt runt på jobbet hela kvällen. 
 
Idag klev jag upp vid 8 för Robin kände sej stresad över att fixa med bilen innan han skulle till jobbet. Vi bytte däck och han bytte krängningshämmare så nu är det klart i alla fall. Dock så funkar inte tändningslåset nu istället så förutom att byta katalysator måste jag troligtvis byta tändningslås också, aargghh!! Det blir en dyr bil helt plötsligt. Men jag måste få ner mina avgasvärden annars klarar jag inte ombesikningen. Så det blir nog att åka till honom igen efter han slutat jobbet och i mon får vi försöka fixa med allt det andra... 
 
Just nu sitter jag med min essä som ska vara inne nästa vecka. Har fått ihop typ 2 sidor snart och behöver minst 3 till i alla fall. Just nu bara kladdar jag ihop något och sen får jag fixa till det när jag fått ihop allt. Bara att kämpa på! Om ca 3 timmar är det bodypump!
 

Kommentera här: