Anastasia Beverly Hills Liquid Lipstick

Har suttit länge och kollat ut snygga färger från Anastasia som jag vill beställa. Fick mail igår från en sida som jag beställt på en gång innan att dom börjat sälja märket, blev överlycklig! I lördags natt satt jag nämligen och letade efter någon i Sverige som säljer det men dom säljer bara contour och ögonbrynssaker. Så fick mailet och gick in direkt! Fanns dock inte så många färger att välja på, vilket var synd. Det är inte så mya färger eller något, hade svårt att hitta bilder och videos på dom nämligen. Bestämde mej sen istället för att gå in på deras egen sida, men det visade sej att dom inte fraktar till Sverige, så bilr lite ledsen för dom var billigare än här. Men nästa gång jag är i London eller Paris ska jag kolla efter dom! Så jag fick beställa på den sidan som bara hade typ 8 färger eller vad det var (som jag inte ville ha). Skriver ut sidan när jag fått mitt läppstift, är dom dåliga skiter jag i det!
 
Blev i alla fall den här färgen: Runway Red
 
 
 
 

Kommentera här: